Vad söker vi?
Som kontorskoordinator/säljadministratör hos oss på Rehngruppen kommer du att vara spindeln i nätet som ser till att allt flyter på som det ska. Det är en central och varierad roll där du får kombinera service och struktur för att skapa trivsel och gemenskap. Du kommer att vara en stor trygghet för säljteamet där du stöttar dem i sitt dagliga arbete. Du bidrar till att kunder får snabb återkoppling och säkerställer att ingen faller mellan stolarna. Du skapar ordning och struktur i vardagen, men bidrar också med att bygga gemenskap genom att arrangera AWs, firanden och sociala aktiviteter.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Vara första kontakten för besökare och inkommande samtal
- Ansvara för bokningar och beställningar av allt från fikabröd till teknik
- Hantera förbrukningsvaror samt se till att kontor och konferensrum alltid känns inbjudande
- Planera och arrangera aktiviteter så som AW, födelsedagsfiranden, frukostar, sommarfest och julbord
- Boka och följa upp säljmöten samt stötta med säljmaterial
- Förbereda och skicka offerter och estimat
- Uppdatera CRM-system genom att lägga in prospekt och kundkort
Vad erbjuder vi?
- Frihet att själv planera dagarna efter dina arbetsuppgifter
- En inkluderande arbetskultur som firar framgångar och hjälper varandra
- En social och inkluderande arbetsplats där vi har kul tillsammans
- Möjlighet att påverka arbetssätt och komma med egna idéer